Workshop Groene Kerk

Dinsdag 17 oktober 2023 organiseren de werkgroepen Groene Kerk van de Koningshof en de Protestantse gemeente Leusden de workshop “God in de klimaatcrisis”.
Deze workshop wordt gegeven door Alfred Slomp uit Veenendaal.

De laatste jaren wordt steeds duidelijker welke impact wij hebben op de natuur. Ons afval stroomt door de rivieren en oceanen, de biodiversiteit holt achteruit en de klimaatcrisis wordt steeds meer zichtbaar. We kunnen er niet meer onderuit om anders te gaan leven. Wat kan je doen? Welke keuzes maken verschil en heeft het nog wel zin? Hoe voorkom je dat je uitgeblust raakt? En hoe houd je de hoop vast? God in de klimaatcrisis: een interactieve workshop over zinvol handelen.

De workshop wordt gehouden in de Marcuskerk. Aanvang 20.00 uur.
Opgeven is noodzakelijk.
Uiterlijk donderdag 12 oktober via e-mailadres: sybekeegstra@pgleusden.nl.

Werkgroepen Groene Kerk van de Protestantse gemeente Leusden en De Koningshof (NGK)